ROTI CORNER

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 546 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Roti Corner. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 20:29 was weer eens lekker
17 jun 2026 om 20:38 Broodjes waren kei hard.Niet te eten. Ook was er een broodje verkeerd had thaise garnalen maar kerrie garnalen gekregen. Heb al 2 keer eerder hetzelfde probleem gehad met een te hard broodje. Wij bestellen hier niet meer kwaliteit is zeer achteruit gegaan
17 jun 2026 om 18:44 de roti lamsvlees was matig en de nasi vreselijk geen smaak en nooit meer.
8 jun 2026 om 20:37 lekker gegeten en goed verpakt was goed warm allemaal
7 jun 2026 om 22:15 Had een magnum double salted caramel besteld maar ze hadden een andere smaak gegeven. Heb ze opgebeld, deden ze of ze niks wiste, en ze zeiden dat ze niet bezorgen bij mijn andres?? Bami en kip was lekker
29 mei 2026 om 20:46 smaakte lekker. voor herhaling vatbaar. en snel bezorgt.
3 mei 2026 om 19:43 Heerlijk!
28 apr 2026 om 6:34 this bezorgd open laten staan terwijl je gesloten bent, dag geld geen eten.
14 apr 2026 om 23:06 De roti rol was heerlijk! Bami vond ik helaas tegenvallen.
10 apr 2026 om 21:20 weer eens lekker gegeten .
5 apr 2026 om 7:25 Hee
31 mrt 2026 om 10:53 was lekker