Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Roti Corner. Meer weten? Ontdek meer
ger
8 jun 2026 om 20:37
lekker gegeten en goed verpakt was goed warm allemaal
yannick
7 jun 2026 om 22:15
Had een magnum double salted caramel besteld maar ze hadden een andere smaak gegeven. Heb ze opgebeld, deden ze of ze niks wiste, en ze zeiden dat ze niet bezorgen bij mijn andres??
Bami en kip was lekker
ger
29 mei 2026 om 20:46
smaakte lekker. voor herhaling vatbaar. en snel bezorgt.
Fleur
3 mei 2026 om 19:43
Heerlijk!
a
28 apr 2026 om 6:34
this bezorgd open laten staan terwijl je gesloten bent, dag geld geen eten.
Khadija
14 apr 2026 om 23:06
De roti rol was heerlijk! Bami vond ik helaas tegenvallen.
ger
10 apr 2026 om 21:20
weer eens lekker gegeten .
Nanda
5 apr 2026 om 7:25
Hee
ger
31 mrt 2026 om 10:53
was lekker
Peter
22 mrt 2026 om 22:46
Het eten arriveert warm op bestemming
Corrie
28 feb 2026 om 15:01
snelle service
Jemairo
25 feb 2026 om 17:43
Vriendelijke bezorger en eten was lekker